Reference klientů

„7 největších chyb, které lidé dělají při výběru

salonu a jak se jim vyhnout.“

 

Chyba č.1: Výběr salonu pouze podle ceny     zobrazit   zavřít x

Staré pořekadlo říká „Dostaneš, co si zaplatíš”. Při výběru salonu to platí dvojnásob. Jestli pro sebe požadujete ty nejlepší služby, měli byste se rozhodovat podle toho, který salon vám poskytne nejvyšší hodnotu, ne nejnižší cenu.

Proč?

Hodnota = kvalita + servis + cena

Každému je jasné, že nikdo nemůže nabídnout nejlevnější cenu, mít přitom nejvyšší kvalitu a poskytovat nejlepší služby najednou ve stejnou dobu.

Určitě můžete získat vysokou kvalitu a super servis, ale zcela jistě nemůžete mít obojí a ještě je dostat skoro zadarmo. Provoz salonu znamená spoustu nákladů na nájem, energie, další režii, materiál, popř. zaměstnance a další vzdělávání. Pokud jsou jejich ceny „příliš dobré, než aby to byla pravda”, pak to má někde háček. Buď je to v kvalitě produktů a služeb nebo v servisu klientům. Ovšem, jak už bylo řečeno, celková hodnota musí obsahovat všechny tři – kvalitu, servis i cenu.

Jaké 3 nejčastější problémy vás můžou potkat, když vybíráte salon jen na základě ceny?

1) Levné salony si většinou za kvalitou své práce nestojí, pokud se někde vyskytne problém. Mohou vám účtovat málo, ale jak se zachovají, když nebudete spokojeni?

Když někdo garantuje nejnižší cenu služeb, velmi často za tím také stojí velmi nízké mzdy nekvalitních pracovníků, sice s oprávněním, že mohou službu dělat, ale s minimem schopností, znalostí a profesionality.

Také mnohdy pracují s tím nejlevnějším materiálem, takže nakonec můžete dostat ještě méně, než jste si zaplatili. Trocha ušetřených peněz vás dlouhodobě stojí daleko víc. Možná i čerpání vaší dovolené, když budete pár dní brečet zamčené ve svém bytě, protože nebudete moci po takovém „ošetření” mezi lidi J.

2) Salon, který má nejnižší ceny je musí nejčastěji kompenzovat kvantitou, nikoliv kvalitou. V takovém salonu se těžko dočkáte zájmu o to, co od salonní péče očekáváte, natož aby vám někdo poradil, jak se o sebe starat nebo aby vám vybral produkty na domácí péči přesně podle stavu a typu pleti.

3) Posledním důvodem, proč by takový salon mohl být problém, je už zmiňovaný velmi nízký výdělek kosmetiček nebo terapeutů, které většinou v takových salonech pracují.

Něco jiného je živnostenský list, který na kosmetické služby nebo masáže dnes může získat téměř každý, ale daleko důležitější je následné neustálé vzdělávání se v nových směrech, trendech, produktech a technikách v tomto oboru, na které jim pak jednoduše nezbývají peníze.

V tom je totiž ten největší rozdíl, který dělí salony, kde pracují „kosmetičky a maséři” nebo praví odborníci a profesionálové.

Pokud vám opravdu záleží na udržování pleti v co nejlepší kondici, aby byla pevná, svěží a pracovala co nejlépe a chcete se nechat hýčkat a vzdělávat od zkušených odborníků, pak opravdu nevybírejte salon postavený na nejnižších cenách.

Chyba č.2: Myslíte si, že všechny salony jsou vlastně stejné   zobrazit     zavřít  x 

Omyl. Každý salon je jiný. Každé studio má různé služby na různé úrovni a různé zaměstnance na různé úrovni talentu, schopností a vědomostí. Také atmosféra a styl každého salonu je jiný a přesně rozeznáte, že někde se cítíte lépe, ani vlastně nevíte proč.

A právě kombinace vědomostí, zkušeností a dovednosti dělá kosmetičky a terapeuty skvělými. Většina lidí si vůbec neuvědomuje, že výborná kosmetička nebo terapeut musí být napůl lékař, psycholog i manažer. Ani to, kolik času a peněz musí ti nejlepší investovat do svého umění.

Navzdory tomu, co si někteří lidé stále ještě myslí, dnes už dávno není kosmetika jen o čištění, základní obličejové masáži a barvení obočí, jako to bylo kdysi. Dnes se dá kvalitními produkty výrazně měnit stav pleti a správně zvolenou péčí jí pak udržovat po dlouhou dobu.

Hledáte pro sebe to nejlepší? Tak se vůbec neostýchejte zeptat:

∞ Jaký typ tréninků, seminářů, školení a zkušeností kosmetičky a terapeuti mají.

∞ Kolik času se vám budou věnovat

∞ Jestli se někde můžete dozvědět reference od jiných klientů.

∞ Nebo na jakýkoliv jiný dotaz, který vás v souvislosti se službou napadá a je pro vás důležitý.

Poté, co dostanete odpovědi na své otázky, bude vám jasnější, který salon si zvolit. A salon, který má o vás opravdu zájem, se vám bude snažit dokázat, že je pro vás ten pravý.

Nechejte si dostatek času na rozmyšlenou, který salon byste chtěli navštěvovat. Ale když už se jednou rozhodnete a salon pro vás bude dostatečně kvalitní, vyplatí se vám být k němu loajální. To nás přivádí k chybě č.3

Chyba č.3: Časté zkoušení jiných služeb a salonů     zobrazit      zavřít  x 

Možná si myslíte, že je to vaše výhra, když můžete využít každou velmi výhodnou akci nebo mimořádnou nabídku např. slevových portálů v různých salonech.

Možná někdy, když máte štěstí. Rozhodně to ale není nejlepší způsob, jak dostat přesně to, co vaše pleť nebo tělo potřebuje.

Opravdu dobré salony mají dost stálých a věrných klientů, které si hýčkají, proto se nemusí zabývat slevovými portály a lovci slev z řad zákazníků.

Jakmile najdete kvalitní salon, měli byste být loajální. Pokud přeskakujete ze salonu do salonu, majitel dobrého salonu nebude asi přesvědčen, že do vás bude chtít investovat svůj čas a energii. Zaměří se totiž na své stálé a věrné klienty, se kterými má nastavený pravidelný systém péče s nějakým cílem.

Cena je samozřejmě důležitá, ale neměla by být důležitější než dobrá kvalita služby. Pokud nejste loajální ke svému salonu a ukážete se jednou za půl roku, jen když potřebujete napravit, co jinde „cenově neodolatelní” pokazili, jak nadšeně vám asi vyjdou vstříc, když někdy náhodou budete potřebovat laskavost? Budou chtít, abyste pak využívali jejich bonusové programy a speciální nabídky?

Všechny dobré salony jsou vám ochotny vyjít vstříc a pomoci i za mimořádných okolností. Udělají maximum a budou k vám loajální, když budete na oplátku loajální vy k nim. Občas si na to vzpomeňte, až si vyberete „svůj” salon.

Chyba č.4: Nevěnujete návštěvě salonu dostatek času nebo salon nevěnuje dost času vám       zobrazit    zavřít  x 

Stále příliš spěcháte? Tím pádem nemáte dostatek času na komunikaci s kosmetičkou nebo terapeutem, abyste se ujistili, že dostanete přesně to, co potřebujete a chcete.

Občas se stává, že jeden klient, který přijde pozdě, naruší celý harmonogram dne a způsobí nepříjemnost a stres nejen kosmetičce či terapeutovi, ale všem dalším klientům, kteří se objednali po něm.

Při plánování návštěvy salonu si vždy nechejte časovou rezervu. Zeptejte se, kolik času si na vás terapeut nebo kosmetička vyhradila a přidejte si k tomu půl hodiny.

Zasloužíte si tu chvíli pohody, je to čas jen pro vás a máte právo si jej vychutnat – nespěchejte.

Váš čas, peníze i bolest hlavy si můžete ušetřit také tím, že si se svou kosmetičkou vyjasníte, co se vám líbí nebo nelíbí, jaký je cíl vašich návštěv a co od služby očekáváte.

Proč většina klientů salonů dělá pravý opak? Proč se svěří dobrovolně do rukou kosmetičky, která „něco udělá”a pořádně jim nevysvětlí proč ani co jim ošetření přinese?

Vždy dbejte na to, aby si i v salonu na vás udělali dostatek času a dohodli jste se na společných krocích a systému péče.

Vaše kosmetička by měla být váš „kosmetický odborník”, poradce a „partner projektu”. A vy jste tím projektem.

Chtějte se dozvědět co nejvíce informací a tipů, které vám pomůžou s domácí péčí, protože ta je 60% úspěchu a vaší spokojenosti.

Dobrý salon je postaven na komunikaci!

Chyba č.5: Vybíráte si salony, které neručí za své služby       zobrazit    zavřít  x 

Všechny renomované salony by měly poskytovat záruku na své služby automaticky. To znamená, že pokud nejste spokojeni se službou nebo servisem, ošetření vám bezplatně udělají znovu nebo vám vrátí peníze.

Bohužel ale existují i takové salony, kde se ničeho takového nedočkáte. Místo toho se s vámi budou dohadovat s argumentem, že máte „nerealistická očekávání”. Opakovanou službu vám budou chtít naúčtovat a o vrácení peněz nemůže být ani řeč.

Nejlepší věc, kterou můžete udělat, je vybrat si salon, kde vám poskytnou 100% záruku vaší spokojenosti. Tak budete vědět, že jsou přesvědčeni o kvalitě svých služeb a neexistuje pro vás žádné riziko.

Chyba č.6: Myslíte si, že živnostenský list je vše, co stačí k poskytování služeb    zobrazit    zavřít  x 

Existují stovky kosmetiček a terapeutů, kteří každý rok končí kosmetické školy nebo rekvalifikační kurzy. To ovšem zdaleka naznamená, že všichni jsou schopni poskytovat služby alespoň na průměrné úrovni.

Práce kosmetičky nebo terapeuta je umění. Mít určitý talent je samozřejmě podmínkou, ale ty správné dovednosti je možné zvládat až časem, prací a tunou vědomostí.

Je velmi důležité, aby pracovníci ve službách v salonech krásy pokračovali ve svém vzdělávání a aby procházeli dalšími kurzy a semináři.

Nestyďte se a ptejte se kosmetiček a terapeutů na jejich vzdělání a další školení. Zjistěte, jak se snaží zdokonalovat ve své profesi, než se jim svěříte do rukou.

Chyba č.7: Nezajímáte se o doporučení od jiných klientů      zobrazit     zavřít  x 

Jestli se vyhnete této chybě, je to jedna z nejlepších věcí, kterou můžete při výběru salonu udělat.

Úplně samozřejmě požádejte o reference jiných klientů. Dobré salony vám je s radostí poskytnou. Chtějte znát jména alespoň 3 lidí, kteří do salonu chodí, a zavolejte jim. Každý se s vámi rád podělí o své zkušenosti a odpoví na otázky, které jsou z hlediska péče pro vás důležité.

Pokuste se také najít co nejvíce komentářů a příspěvků od klientů přímo na stránkách salonu nebo na jejich facebookovém profilu.

Jak tedy získat ten nejlepší servis?      zobrazit     zavřít  x 

V případě, že se chcete vyhnout všem výše zmíněným zklamáním, zvolte si náš salon.

Jestli vše, co chcete, je rychlé ošetření s troškou rozmazlování a služby za nejnižší možnou cenu – prosím, najděte si někoho jiného. Specializované služby našeho salonu jsou určeny pro klienty, kteří mají rádi a ocení nadstandardní přístup a servis, stejně jako mimořádnou účinnost všech nabízených procedur a také pro ty, kteří potřebují maximální péči o svou osobní „image” a chtějí vypadat co nejlépe každý den.

Děkujeme vám, že jste článek dočetli až sem a věříme, že pro vás byly tyto informace užitečné. Máte-li jakékoliv dotazy nebo připomínky, prosím, zavolejte nám na tel. 723 82 72 52.

Mnoho krásných kosmetických zážitků Vám přeje

                                           Lenka Huptysová majitelka salonu

 

Kosmetická ošetření

∞ Anti - aging Caviar Care 

∞ Argan Care with Gold s výplní vrásek 

Hydratační s kyselinou hyaluronovou 

Liftingové s ASC III 

více informací

Dárkové poukazy

Udělejte radost svým blízkým a my uděláme radost Vám. Za nákup dárkového poukazu dostanete od nás jako dárek jedno z našich ošetření ZDARMA.

Kupte dva dárkové poukazy a druhý máte za polovinu.

více informací

Čistá pleť

BEZ KOMPROMISU

Co se v široké veřejnosti neví 

chemický peeling dokonale čistí pleť !

Úspěšně léčí akné !

více informací